SOFIAMILK - DIY // kattnaglar

DIY // kattnaglar


DIY, Nails //
... eller playstationkontroller, beroende på vilket håll man föredrar. Detta är en gammal lackning som jag gjorde med Depends gellack, innan jag skickade tillbaka flaskorna. Depend tvingades ju tyvärr sluta sälja sina gellack p.g.a. allergirisken, eftersom många fick svåra komplikationer. Läskigt med de reaktioner vissa fick, och riktigt synd att de inte kunde ersätta de allergiframkallande ingredienserna. Jag gillade verkligen gellacken! Tycker dessutom att det var riktigt generöst av dem att ta tillbaka och ersätta allas produkter, även om man inte fått reaktioner. Det visar på seriositet!
 
 
19:58 | | ⇣
DIY, Depend, cat nails, nail art
Agnes //

Sjukt häftigt!!

Svar: Roligt att du tycker det!
SOFIAMILK

Angelica //

Snyggt! Synd på produkten bara ..

Svar: Tack så mycket! Ja eller hur, visst är det synd!
SOFIAMILK

Sandra Lundin //

Men shit, så himla himla söta ju :D

Svar: Hihi, visst är de! Blir sugen på att göra likadana igen!
SOFIAMILK

fotokoffe //

Haha aw så sött

Svar: Eller hur!
SOFIAMILK

Hanna Karlsson //

Snygga naglar!

Svar: Tusen tack :)
SOFIAMILK

Linda //

Gillade verkligen också konceptet och priset på de produkterna. Var desvärre en av dem som fick stora reaktioner av dem, hela fingrarna var förstörda under en lång period och än idag är dem väldigt torra och känsliga mot vad de har varit. Fick både ersättning och skadestånd dock så det var väl fint av dom kan man tänka :)

Svar: Men usch, vad tråkigt att höra! Tycker verkligen synd om dig som har problem än idag, och jag hoppas att naglarna återställs tillslut! Jag fick inga reaktioner alls, men vågade inte fortsätta använda dem eftersom vissa fick reaktioner även om de använt produkten flera gånger tidigare. Jag fick också alla pengar tillbaka, vilket jag tycker var väldigt snällt och generöst av Depend. Jag håller med, det visar verkligen att de är seriösa :)
SOFIAMILK

Upp ⇡