SOFIAMILK - 5 julklappar under 150:-

5 julklappar under 150:-


Makeup, Products, Reviews, Skincare //
I takt med att julen kryper sig närmre börjar det bli dags att fundera på julklappar. Därför har jag samlat fem av mina favoritprodukter, med den gemensamma nämnaren att alla kostar under 150:-. Med det här inlägget vill jag verkligen inte bidra till någon julstress, för i ärlighetens namn blir jag rätt trött på hela hetsen kring julshopping. Syftet med dessa tips är helt enkelt att dela med mig av några skönhetsfavoriter som inte bränner ett alltför stort hål i plånboken, oavsett om det blir en present till dig själv eller en julklapp till någon du tycker om.
 
Med det sagt: här kommer fem fina julklappstips under 150:-!
 
De flesta av dessa har jag recenserat tidigare, klicka på den understrukna texten så kommer du till respektive recension.
 
The Body Shop Hemp Hand Protector. [130:-]
Vinterns räddare. Råder bot på torra händer på nolltid och håller händerna återfuktade länge. Har en väldigt speciell doft, men det faktum att krämen är så rik på fukt och har en krämig konsistens väger över. Är du på jakt efter en handkräm med mycket fukt är detta definitivt något att kika extra på.
 
KICKS Baked Blusher. [149:-]
Ett bakat rouge med superfint lyster. Nyansen jag har heter "Fashionista", och är en universalfärg som jag tror skulle passa många olika hudtoner. Jag har haft min i närmre ett år, och trots att jag sträcker mig efter den väldigt ofta ser den knappt använd ut. Den tar för fasen aldrig slut, haha. Galet prisvärd med andra ord.
 
IsaDora Eye Color Bar. [149:-]
En jättefint komponerad palett med jordiga toner, fullproppad med skimmer. Jag brukar föredra matta skuggor, men denna tycker jag om oväntat mycket. Eye Color Bar finns i flera olika färgkombinationer, vilket gör att du lätt kan hitta en palett som passar just den du vill ge presenten till.
 
EcoTools Domed Bronzer Brush. [149:-]
En tät bronzingborste som är orimligt mjuk. Packad med små, små tunna strån som tillsammans gör appliceringen av puderprodukter superenkel. Gillar denna massor, då den trots sin täthet inte känns för kompakt.
 
IsaDora Twist-Up Matt Lips. [129:-]
Ett matt stift med fantastisk pigmentering. Hela Twist-Up-serien är genomgående bra, men min absoluta favorit är "67 Dark Velvet". Den perfekta vampiga bärnyansen. Finns i flera fyna nyanser, från ljust till mörkt.
 
 
 
17:10 | | ⇣
63 autumn leaves, The Body Shop, christmas present, ecotools, ecotools domed bronzer brush, eye color bar, hemp hand protector, isadora eye color bar, isadora twist-up matt lips, julklapp, julklappar under 150kr, julklappstips, kicks baked blusher fashionista, the body shop hemp hand protector, twist-up, twist-up matt lips
Emelie Tävling på bloggen //

Ritkigt bra tips :)


Kika gärna in min bloggtävling där du kan vinna valfri vara från byebra :)

Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf //

Värt! Jag tycker inte julklappar behöver vara så dyra egentligen. :)

Svar: Precis, det måste inte kosta skjortan för att vara en bra present!
SOFIAMILK

Maria //

Tack för tipset
Kram

Svar: Tack själv! :)
SOFIAMILK

mathildaliv.blogg.se //

Sååå bra blogg

Svar: TACK, glad jag blir!
SOFIAMILK

Dixi Wonderland //

Jag är redan klar med alla julklapparna men kul med tips för dom som inte är klara ;D

Svar: Bra jobbat! Själv har jag flera klappar kvar, haha.
SOFIAMILK

ISA //

åh har hört att handkrämerna från BS ska vara såå bra, inte sådär sega att torka in liksom :)

Svar: Jag har faktiskt testat en del av deras olika handkrämer, och tycker att Hemp helt klart är den bästa. Torkar in snabbt trots att den är superkrämig. Absolut köpvärd!
SOFIAMILK

Ida | the sky under the sea //

Ska köpa den där blushern, men blev sugen på handkrämen nu med. Hatar att ha torra händer (vem gör inte det liksom), vilket jag har hela hösten, vintern och våren...

Skulle inte du kunna tipsa om bra sminkborstar förresten? Eller har du redan ett sånt inlägg? :)

Svar: Handkrämen är verkligen GRYM! Testa den! Jag har ett inlägg där jag recenserar Real Techniques borstar en och en, här hittar du det :) http://sofiamilk.se/2015/may/real-techniques-vilka-borstar-gillar-jag-2.html
SOFIAMILK

Upp ⇡