SOFIAMILK - IsaDora Strobing Face Glow

IsaDora Strobing Face Glow


 
Oooh! Så sa jag högt för mig själv när jag tidigare i somras öppnade det här pressutskicket från IsaDora. Hypen kring strobing/massa highlighter/extraglowyeverything har väl egentligen inte lockat mig något nämnvärt, men jag måste erkänna att den extra highlightade looken växer på mig mer och mer. Det kan också bero på att jag har hittat den finaste flytande highlightern någonsin i den här kollektionen. Vi kollar:
80 Cool Glow och 81 Warm Glow
 
STOBING fluid highlighter, 159:-/st.
Alltså, wow! Det finns verkligen INGET jag ogillar med dessa. Konsistensen är otroligt lättarbetad, nyanserna är kanonfina och de kan lätt tonas ut till den mängd skimmer du önskar, oavsett om du är ute efter en in-your-face-highlighter eller något mer subtilt. Visserligen är inte kalltonade rosa highlighters något jag brukar använda, men Warm Glow är verkligen magi på tub. Trots sin parfymfria formula doftar de helt jäkla fantastiskt, vilket gör att jag tycker om dem ännu, ännu mer. Om det nu är möjligt. Köp!!
 
20 Cool Glow och 21 Warm Glow 
 
Face Sculptor Strobing, 199:-/st.
Detsamma gäller egentligen här sett till pigmentering och mängd skimmer. Jättefina paletter, som dessutom innehåller highlighters i fler toner och nyanser än klassiskt ljusa champagnetoner. Fantastiskt roligt att se. Dock är det lite underligt att den ljusaste nyansen i Cool Glow är varmtonad och kalltonad i Warm Glow. I mina ögon borde de byta plats om man utgår från paletternas namn. 
 
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
 
20:15 | | ⇣
Highlight, Isadora, cool glow, flytande highlighter, glow, highlight palette, highlighter, isadora face sculptor, isadora face sculptor strobing, isadora highlight, isadora strobing fluid highlighter, liquid highlighter, palette, strobing, strobing palette, warm glow
Märta //

Highlighter galningen i mig jublar av glädje, haha. Detta ser verkligen underbart ut! :-)

Svar: Eller huuuur! Så mycket fint!
SOFIAMILK

Amanda Jona [SPONTAN] //

Åh så fina färger!

Svar: Agreed!
SOFIAMILK

Lisa //

Ser himla fint ut, måste ner och kolla i affären! :)

Svar: Det tycker jag absolut att du ska! :)
SOFIAMILK

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard //

Åh dessa alltså!! Swatchade 20 Cool Glow och 21 Warm Glow och känner ett stort ha-begär på båda två, så otroligt fina :) Kram!

Svar: ÄLSKAR warm glow. Så jäkla fin!!
SOFIAMILK

Upp ⇡