SOFIAMILK - Jag renoverar

Jag renoverar


Interior, Other, Renovation //
Hörrni, här görs inte många knop! Det beror på att jag och min pojkvän är mitt uppe i vår lägenhetsrenovering, vilket innebär att hela dagarna går åt till att riva, spackla, slipa, måla, måla och måla igen. Planera och göra alla inköp. Vi har verkligen sjukt jäkla roligt här, speciellt nu när allt slit böjar ge resultat och man kan se en bättre helhet, men tyvärr blir bloggen lite lidande eftersom energi till att sätta sig vid datorn inte riktigt infinner sig efter de tiotimmarspass som det oftast blir. Vi renoverar, åter till byggvaruhandeln hundraelva gånger, äter och sover. Ungefär så, haha. Jag vill mest kika in för att berätta att bloggen kommer återgå till sitt normala tempo inom kort, och då lovar jag att det dyker upp bilder och uppdatering kring vårt renoveringsprojekt. Under tiden får du gärna följa mig på INSTAGRAM där jag bjuder på lite sneak peeks.
 
Jag ser SÅ mycket fram emot att dela med mig här. Stay tuned!
 
 
15:39 | | ⇣
lägenhetsrenovering, renovering, renoveringsobjekt, totalrenovering, vi renoverar
Isabell //

Åh, vad spännande att få se resultat sen! :D

Svar: Vad kul att höra! Jag har precis lagt upp ett inlägg om lägenheten ifall du fortfarande är nyfiken :)
SOFIAMILK

Beatrice //

Det är så spännande att se hur det blir, sakta men säkert på instagram! Tänker att det kanske är svårt, men det hade varit superkul att få lite blogg-bilder på renoveringen också! Älskar att se renoveringar steg för steg.

Svar: Åh, tack Bea!! Min plan var från början att visa mer av renoveringen här på bloggen, men tiden har inte riktigt funnits. Nu har jag dock lagt upp ett inlägg med lite bilder och info ifall du fortfarande vill kika!
SOFIAMILK

Daniella //

Kul med renovering, lycka till med allt :)

Svar: Tusen, tusen tack!
SOFIAMILK

Klara miller //

Är så spänd på att se allt!!! Mer bilder och videos från renoveringen!!!!

Svar: Hihi, det kommer!!
SOFIAMILK

Upp ⇡