SOFIAMILK - Jag säljer kläder (+ sticklingar från elefantöra)

Jag säljer kläder (+ sticklingar från elefantöra)


Other //
Idag har jag spenderat min dag åt garderobsrensning. Long overdue och därför väldigt välbehövligt, men faktiskt förvånansvärt roligt! Jag tror det är nyttigt att då och då gå igenom sina kläder (och prylar i övrigt) för att inte riskera att samla på sig för mycket av sådant man inte använder. Resultatet av min garderobsrensning blev en hel hög med kläder som antingen var helt oanvända, DIY-plagg eller sådant som jag av olika anledningar inte använder längre. För att vara lite klimatsmart och ekonomisk bestämde jag mig för att lägga upp dem på Tradera (där det kanske, kanske gömmer sig en och annan elefantörestickling).
 
Är du nyfiken får du gärna kika in mina annonser HÄR, eller på klicka respektive bild. Mycket är som sagt helt oanvänt. Här kommer ett urval!
 
 
 
OBS: detta är INTE ett sponsrat inlägg.
 
 
22:56 | | ⇣
sälja kläder, sälja kläder online, sälja kläder på tradera, tradera, återbruk
FrökenTV, bloggen om tv och film //

snyggt

Svar: Tack tack!
SOFIAMILK

Emiza //

fina

Svar: Kul att höra :)
SOFIAMILK

Lena //

Så mycket fint!! :)

Svar: Vad roligt att du gillar dem!
SOFIAMILK

Johanna //

nice!

Svar: Tack!!
SOFIAMILK

Upp ⇡