SOFIAMILK - IsaDora Twist-Up Matt Lips [Swatches]

IsaDora Twist-Up Matt Lips [Swatches]


I det här inlägget fick jag en fråga om jag inte kunde swatcha IsaDoras Twist-Up Matt Lips. Självklart kan jag det! Här kommer swatches på alla stiften ur inlägget, sida vid sida för att lättare kunna se dess skillnader. Stiften finns egentligen i ännu fler nyanser, men dessa är de jag har:
 
 
Fr. vänster: 50 Naked, 51 Bohemian, 49 Bare n' Beautiful, 69 Nude Rose, 70 Vintage Pink, 64 Queen of Roses, 65 Ruby Gem, 66 Purple Prune & 67 Dark Velvet.
 
Hade jag behövt välja två hade jag kört på Bohemian och Dark Velvet. I varsin ände av färgskalan, helt olika och så, så fina. Ser nu att Naked och Bare n' Beautiful ser väldigt lika ut på bild, vilket de också är i verkligheten, men skillnaden är att Bare n' Beautiful är pyttelite mer rosatonad än Naked. Kan även tillägga att stiften är lite, lite kallare i tonen i verkligeheten. Ingen jätteskillnad dock.
 
 
Läppstiften har jag fått i pressutskick.
15:08 | | ⇣
IsaDora vårkollektion, Isadora, Riviera, isadora riviera, isadora twist-up matt lips, läppstift, matt läppstift, matta läppar, matte lips, swatch, swatches, twist-up, twist-up matt lips
Sarah //

Va många du har :)

Svar: Det har blivit en del, haha :)
SOFIAMILK

Huldis //

Gud va snyggt 70 Vintage Pink är!!

Svar: Visst är den tjusig!
SOFIAMILK

Julia //

Åh tack så mycket att du gjorde inlägget 😊👍 jättekul att se färgerna så här

Svar: Inga problem, Julia! Hoppas du hittar en nyans du gillar :)
SOFIAMILK

Upp ⇡