SOFIAMILK - NYX Rocker Chic Eyeshadow Palette

NYX Rocker Chic Eyeshadow Palette


Makeup, Press releases, Products //
NYX Rocker Chic Eyeshadow Palette är inte riktigt min stil om man bara kikar på utsidan, men precis som med allt annat bör man inte döma något efter sitt yttre. Se bara hur fin den är inuti:
 
Jag som gillar varma toner blir glad av att se mycket av det i den här paletten, men som jag har förstått det kommer paletten i tre olika färgsättningar (detta är Heart of Gold) om man skulle föredra annat. Den kallrosa färgen runtom skuggorna förvillar lite och får väl kanske inte färgerna att framträda på bästa sätt, men om man bortser från det är nyanserna verkligen fint komponerade. Förpackningen är dessutom kompakt och känns oväntat hållbar, så även om jag personligen kunde skippat nitarna får förpackningen bra betyg... 
 
 
... för kanske den bästa bonusen: den har spegel!
 
Tyvärr har jag inte koll på när paletten släpps i Sverige, men i USA kostar den motsvarande 150:-. Mycket produkt för pengarna, men andra ord.
 
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
08:16 | | ⇣
GIF, NYX, eyeshadow, eyeshadow palette, heart of gold, makeup, nyx rocker chic, nyx rocker chic eyeshadow palette, palette, swatch, swatches, ögonskugga, ögonskuggspalett
Emma //

Så fina färger!! :) Den hade passat fint på mitt sminkbord! :)

Svar: Visst är de fina? Speciellt nu till våren :)
SOFIAMILK

Daniella 🌙 //

åhh, den ska jag verkligen kolla in när den kommer hit!

Svar: Gör det! Tycker den är så, så fin!
SOFIAMILK

Upp ⇡