SOFIAMILK - DIY // pianogirlang

DIY // pianogirlang


DIY, Interior //
Att göra girlanger tycker jag är extra roligt, eftersom man ofta kan göra dem av saker man redan har hemma. Denna ovan är gjort av lite kraftigare vitt och svart papper + nål och sytråd. Superenkelt, tar inte särskilt lång tid att göra och kan varieras i oändlighet! Såhär, till exempel.
 
 
13:20 | | ⇣
DIY, garland, girlang, piano
Rebecca //

Alltså varför har jag ej hittat till din blogg förrän nu? Jag älskar DIY kategorin lite extra mycket och du tar superduperfina och ljusa bilder. Inspiration till MAX. Fantastisk på alla sätt och vis, verkligen! kram

Svar: Men åh, så himla snällt skrivet av dig, blir verkligen så glad! Superkul att du gillar min blogg och att jag får inspirera. Tack för att du läser, Rebecca! Kram!
SOFIAMILK

Upp ⇡