SOFIAMILK - IsaDora Jeanious "Rugged Wear"

IsaDora Jeanious "Rugged Wear"


IsaDoras Rugged Wear från Jeaniouskollektionen ser verkligen ut som jeans. Trots att lacket är sockrigt och fullt av glitter är ytan såpass texturerad att det inte uppfattas som vanligt glitterlack alls. Det enda jag kan likna ytan med, vilket inte alls låter särsklit trevligt nu när jag tänker på det, är ett riktigt nedslitet sandpapper. Inte det minsta rivigt eller jobbigt att bära, men långtifrån den släta och glatta yta som vanliga lack har, vilket jag gillar förvånansvärt mycket. Eftersom lacket är såpass texturerat är det dessutom oväntat lättmålat, som att lacket "binder ihop sig" bättre än ett mer rinnande lack och därför hamnar precis där du placerar det. Fint!
 
Efter en vecka i tjocka skidvantar visade sig mina naglar kanske inte från sin bästa sida, perfekt läge att måla på lite glitter. Du kanske minns att jag har nämnt att jag inte är så van att vid använda blåa lack, men jag måste faktiskt säga att jag trivs väldigt bra i mina jeansnaglar. Vad tycker du?
 
Vill du se mer av Jeaniouskollektionen kan du klicka HÄR eller på bilden ovan 
 
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
 
19:27 | | ⇣
IsaDora vårkollektion, Isadora, blue, blue nailpolish, blue nails, blått nagellack, denim, denim nails, glitter, glitter nail polish, glitter nails, glittriga naglar, isadora jeanious, isadora nagellack, isadora nail polish, isadora sugar nails, jeanious, jeans, jeans nails, rugged wear
Upp ⇡