SOFIAMILK - Depend HOLO Fantasy

Depend HOLO Fantasy


De senaste dagarna har jag fått riktig höstlängtan. Även om sommaren är grym på alla sätt och vis kan jag inte hjälpa att se fram emot kyligare, klarare luft. När det dessutom börjar landa höstnyheter i butik känns det inte mer än rätt att få längta lite extra.
I september släpper Depend en lackserie i limited edition under namnet HOLO Fantasy, bestående av åtta nyanser som alla känns som typiska höstfärger. Dock måste jag erkänna att jag känner mig lite snuvad på mängden holografiskt glitter i lacken, glitterkornen är nämligen så små att holoeffekten inte blir särskilt tydlig. Däremot är lacken väldigt lättmålade, hittills har jag testat 5037 och 5039 som båda var väldigt lättapplicerade.
 
Lacken släpps v. 39 och kommer kosta 29:-/st.
 
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
 
19:55 | | ⇣
Depend, Depend O2, Pressutskick, autumn nails, depend nail polish, depend o2, fall nails, holo, holo nail polish, holo nails, holographic, höstkollektion, höstnaglar, nagellack, nail polish, nail polishes, press release
Upp ⇡