SOFIAMILK - IsaDora Sunkissed Bronzing Makeup

IsaDora Sunkissed Bronzing Makeup


Makeup, Press releases, Products //
Den senaste tiden har jag varit lite väl generös med att använda diverse bronzingprodukter - antagligen ett resultat av att solen valt att lysa med sin frånvaro det senaste. Därför blev jag extra glad när IsaDora skickade ett paket fullproppat med just bronzingprodukter. Fin timing!
 
Bland nya nyanser av gamla produkter finns även en helt ny produkt, nämligen en återfuktande skimmerolja. Kan användas ensam, men jag kan föreställer mig att den kommer bli superfin att blanda med min vanliga lotion. Ser verkligen fram emot att testa denna...
 
... men ännu mer nyfiken är jag på deras nya Eye Shadow Quartet i färgen 08 Sun Kissed. Jag har alltid gillat IsaDoras kvartettskuggor, men denna måste vara bland de finaste hittills. Älskar att det är en neutral palett men med en mer färgstark skugga, som ändå känns relevant ihop med de andra nyanserna.
 
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
 
00:04 | | ⇣
08 sun kissed, Isadora, bronzer, bronzing, bronzing makeup, bronzing shimmer oil, eye shadow quartet, face sculptor, isadora sunkissed, isadora wonder nail, nude cushion foundation, wonder nail
ajlimullersandvik.blogg.se //

i loooove it!!

Svar: Åh, jag också!
SOFIAMILK

Inez //

Så smart att blanda den med din lotion! :)

Svar: Visst låter det som att det skulle bli fint? :)
SOFIAMILK

Upp ⇡