SOFIAMILK - Midsummer Hair Guide #1

Midsummer Hair Guide #1


Hair //
 
 
Minns du den midsommarkrans jag gjorde av plastblommor? Sedan jag gjorde min egen variant har utbudet av plastkransar verkligen blommat över (hehe) i butik, därför har jag sammanställt en hårguide i samarbete med MadLady, där jag visar upp fem olika kransar med fem enkla frisyrer som kan passa nu till midsommar. Från idag fram till och med tisdag kommer det därför dyka upp en liten hårguide varje dag. I'm excited!
  
Först ut är en låg knut som jag gjorde med hjälp av det här lilla verktyget nedan.  Om du inte har sett ett sådant tidigare så går det ut på att man fäster hårtopparna i öppningen i mitten, snurrar mot huvudet och viker in kanterna. Eftersom mitt hår är väldigt långt (och därmed ganska tungt) fäste jag med några extra hårnålar för bättre hållbarhet. That's it! Superenkelt!
 
 
Detta inlägg är i samarbete med MadLady.
 
 
 
18:32 | | ⇣
blomkrans, blommor, collaboration, hair guide, hårguide, hårkrans, krans, madlady, midsommar, midsommarkrans, midsummer hair guide, samarbete
fruborgenvik.se //

Åh så fint!!

Svar: Tack snälla du!!
SOFIAMILK

Beatrice //

Jättefint Sofia!! Kul också med ett så bra samarbete!

Svar: Tack Bea! Blir SÅ glad!!
SOFIAMILK

Stina | Stinas tillvaro //

Så himla tjusig frisyr, liknar den jag tänkt göra på mig själv när jag gifter mig i sommar :)

Håller med Beatrice, riktigt kul med samarbete och superkul att du gör det så snyggt :)

Svar: Blir så ofantligt glad, tack snälla!! Och jag är övertygad om att den typen av frisyr kommer bli superfin på dig :)
SOFIAMILK

ISA //

så himla duktig! på midsommar ska man gå all in med blommorna tycker jag ;)

Svar: Tack tack tack!! Eller hur, midsommar = blommor!
SOFIAMILK

Upp ⇡