SOFIAMILK - Midsummer Hair Guide #2

Midsummer Hair Guide #2


Hair //
 
Andra delen i den hårguide jag gör i samarbete med MadLady består av en utsläppt frisyr med stora, röda rosor. Kanske inte den mest klassiska färgen på en midsommarkrans, men det är nog just det jag gillar med den. 
 
Även om det är riktigt kul med uppsättningar och andra frisyrer är nog utsläppt det jag trivs allra bäst i. Därför körde jag på enkelt, plattat hår med lätt böjd lugg, men jag är övertygad om att detta skulle göra sig minst lika fint till lockigt hår, oavsett hårlängd.
 
 
Detta inlägg är i samarbete med MadLady.
 
 
19:41 | | ⇣
blomkrans, blommor, collaboration, frisyr, hair, hair guide, hairstyle, hårguide, hårkrans, krans, madlady, midsommar, midsommarkrans, midsummer hair guide, samarbete
Agnes //

Kransen passade asbra med ditt hår! Så fint!

Svar: Åh, tack! Vad kul att du gillar det!
SOFIAMILK

Linnéa //

Åh, sjukt snygg krans! Roligt med lite andra färger än de klassiska :)

Svar: Eller hur, jag tycker den är jättefin i röd!
SOFIAMILK

Pernilla Jungåker //

Superfin blogg! :D Kan du inte blogga oftare? :D

Svar: Haha, tack! I'll do my best :)
SOFIAMILK

Anonym //

Är kransen från madlady också? Kan inte hitta den när jag söker

Svar: Det stämmer! Den verkar ha sålt slut :(
SOFIAMILK

Upp ⇡