SOFIAMILK - OPI Washington DC Fall/Winter Collection

OPI Washington DC Fall/Winter Collection


Nails, Press releases, Products //
Är det inte lite komiskt att det börjar dyka upp info om höstnyheter när sommaren nästan precis börjat? Inte mig emot dock, hösten är bland det bästa jag vet och brukar ju innebära många fina produktsläpp. Det här är inget undantag. Häromdagen fick jag nämligen hem ett urval av OPIs höst/vinterkollektion Washington DC - en kollektion med jordnära toner och namn inspirerade av presidentvalet i höst. Hela kollektionen släpps i augusti, men vi kikar på några av dem redan nu tycker jag:
 
Fr vänster: Stay Off the Lawn!!, OPI by Popular Vote, Squeaker of the House, Shh... It's Top Secret! och Freedom of Peach.
 
Helt klart en höstigare färgskala, som faktiskt gär sig jäkligt fin ihop. Jag ser fram emot att kombinera Stay Off the Lawn!! med mörkbruna Shh... It's Top Secret! eller den lite ljusare Squeaker of the House. När kollektionen släpps i butik ska jag definitivt kika in resten av nyanserna som ser minst lika fina ut.
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
 
 
 
16:36 | | ⇣
OPI, OPI Washington DC, OPI washington dc collection, autumn nails, autumn/winter 2015, collection, fall nails, fall/winter, höstkollektion, nagellack, nail polish, nail polishes, opi collection, vinterkollektion
rememberthiis.blogg.se //

snygga färger :D

Svar: Håller med, såå fina!
SOFIAMILK

Amanda Jona [SPONTAN] //

Supersnygga färger! :D

Svar: Eller hur, så jäkla snygga!
SOFIAMILK

Lovisa //

Känns såå konstigt med höstfärger redan, men de var riktigt snygga!

Svar: Det var min tanke också först, haha! Precis blivit sommar ju :) Men jag håller med, galet fina!
SOFIAMILK

Upp ⇡