SOFIAMILK - Depend O2 Grape Sorbet

Depend O2 Grape Sorbet


Jag måste slå ett extra slag för Depends matta sorbet-serie. Både den färg som sitter på mina naglar idag, Grape Sorbet, och aprikosfärgen jag bar för någon vecka sedan kräver tre lager, men trots det har jag i princip bara använt dessa sedan jag fick hem dem. Det sitter oväntat bra, speciellt med tanke på hur lite de kostar. Jag har ju nämnt att jag tycker att matta lack släpper fortare än vanliga lack eftersom man ju inte använder topplack, men av de matta lack jag har testat platsar sig denna formula definitivt in bland de bättre. Fint fint!
 
 
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
 
19:35 | | ⇣
4083 Grape Sorbet, Depend, Depend O2, Depend Sorbet, Depend vårkollektion 2016, Five Shades of Sorbet, depend cosmetics, lavender nails, lilac nails, matte nail polish, matte nails, nail polish, pastel nails, pastell, spring nail polish, spring nails, vårlack
Veronica Wallgren //

Riktigt härlig vårig färg :)

Svar: Eller hur! Älskar den!!
SOFIAMILK

JUNITJEJ //

Vilken snygg färg!

Svar: Visst är den fin!
SOFIAMILK

ELIN WAHLBERG //

så fin färg :)

Svar: Håller med!
SOFIAMILK

Upp ⇡