SOFIAMILK - NYX Prismatic Eyeshadow "Liquid Gold"

NYX Prismatic Eyeshadow "Liquid Gold"


Makeup, Press releases, Products //
Om du följer mig på Snapchat (sofiamilk, in och följ!) har du kanske redan sett denna, men NYX Prismatic Eyeshadow i Liquid Gold är för fin för att inte få synas här också. 
 
Trots att den heter Liquid Gold är det snarare en kopparfärgad än en guldig skugga. Inte mig emot, koppar är en av mina favoritnyanser och denna är verkligen hur fin som helst. Många gånger tycker jag att metallskuggor blir så ljusa att färgen tonas bort, men Liquid Gold är så galet pigmenterad att kopparen framträder på ett jättefint sätt.
 
!!!
 
Kostar 69:-/1.24g och finns t.ex. hos eleven.se. Är väldigt nyfiken på den lite brunare Bedroom Eyes som jag tror skulle passa jättefint ihop med denna. 
 
Har du testat någon av NYX Prismatic Eyeshadows?
 
 
 
15:54 | | ⇣
NYX, NYX prismatic eyeshadow, NYX prismatic eyeshadow liquid gold, copper, copper eyeshadow, eyeshadow, gold, golden eyeshadow, koppar, liquid gold, metallic, swatch, swatches
Paulina //

Så himla fin färg!!

Svar: Visst är det sjukt fin? Älskar den!!
SOFIAMILK

Elin //

Åh, älskar den färgen!! Måste kolla upp!!

Svar: Eller hur, visst är det fin!!
SOFIAMILK

Nemrud //

Färgen är gudomlig!😀

Svar: Jag håller verkligen med dig!
SOFIAMILK

Upp ⇡