SOFIAMILK - OPI Soft Shades Pastels

OPI Soft Shades Pastels


Nails, Press releases, Products //
 
Du som har läst min blogg ett tag vet nog hur mycket jag gillar pasteller, speciellt på nagellack. Därför förstår du säkert att jag inte blev besviken när jag såg att OPIs vårkollektion Soft Shades Pastels enbart består av sådana. Kollektionen går i en mjuk färgskala i de mest klassiska pastellfärgerna: beige, gul, rosa, blå, lila och grön.
 
 
Vad jag tycker är roligt är att många av nyanserna är lite dammiga, t.ex. gula One Chic Chick som inte är sådär jättegul, samma med This Cost Me a Mint 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
 
08:51 | | ⇣
OPI, OPI soft shades pastels, nagellack, nail polish, nail polishes, opi softshades, pastel nails, pastell, swatch, swatches, vårkollektion
Ljuva Julia //

det gula ser underbart ut!

Svar: Eller hur!!
SOFIAMILK

Kajsa //

vilka härliga färger! :)

Svar: Visst är de fina!
SOFIAMILK

JUNITJEJ //

Så fina färger!

Svar: Håller med :)
SOFIAMILK

ELIN WAHLBERG //

älskar färgerna :)

Svar: Me too!
SOFIAMILK

Sara //

Åh, vilka somriga färger! :)

Svar: Ja, verkligen!
SOFIAMILK

Anna María //

Helt magiska färger! Älskar nagellack!

Svar: Åh, jag meeed!
SOFIAMILK

Daniella //

Vill ha alla :D

Svar: Ja, alltså visst är de fina!
SOFIAMILK

Upp ⇡