SOFIAMILK - IsaDora Tropical Paradise

IsaDora Tropical Paradise


Makeup, Press releases, Products //
Som du vet är jag lite färgfeg när det kommer till make up, men när jag fick hem IsaDoras kollektion Tropical Paradise blev jag oväntat nyfiken på det färgglada innehållet. Kollektionen innehåller alltifrån vattenfasta mascaror och eyeliners till superfina läpprodukter - allt med ett ett härligt sommartema. 
 
Jag tänkte visa innehållet lite mer detaljerat, men för att inte göra det hela alltför omfattande tänkte jag dela upp det i flera inlägg. Något önskemål på vad som ska få vara först ut?
 
 
 
Detta är ett pressutskick.
 
 
20:14 | | ⇣
Isadora, bronzer, eye shadow quartet, eyeliner, isadora solpuder, isadora sommarkollektion, isadora tropical paradise, isadora ögonskuggspalett, spf, summer makeup, tropical paradise, twist up gloss stick, vattenfast mascara, waterproof mascara, wonder nail
ajlimullersandvik.blogg.se //

Jag är intresserad av allt läpprelaterat :)

Svar: Då fixar jag det! :)
SOFIAMILK

Erica //

Jag tycker också läpprodukterna :)

Svar: Då dyker det upp inom snar framtid!
SOFIAMILK

Upp ⇡