SOFIAMILK - IsaDora Bohemian Flair

IsaDora Bohemian Flair


Häromveckan fick jag hem IsaDoras höstkollektion Bohemian Flair - en kollektion bestående av läppstift, läppennor, rouge, ögonskuggspaletter och nagellack. Allt i fantastiskt fina och välkomponerade höstnyanser, som åtminstone får mig att längta ordentligt till höst och kallare väder.
 
 
10 Soft Suede och 11 Bohemian
 
EYE SHADOW QUARTET, 139:-
Om du har läst min blogg ett tag blir du nog inte förvånad över att jag gillar Bohemian lite extra. Båda paletterna är fina, men Bohemian känns som en palett jag verkligen kommer få användning för. Speciellt den roströsa nyansen högst upp till höger. Fint fint fint!
 
539 Soft Suede, 540 Purple Paisley och 541 Choco Chic
 
WONDER NAIL, 79:-
Kollektionen innefattar tre lack med så himla träffsäkra färgval sett till resten av kollektionen. Hittills har jag hunnit testa Soft Suede och trivdes faktiskt oväntat bra i nyansen. Den blir en aning mörkare på naglarna än den ser ut att vara i flaskan, men lika fin för det.
 
58 Soft Coral
 
PERFECT BLUSH, 109:-
En helt ny produkt, som jag förövrigt är extra nyfiken på att testa, är Perfect Blush. Ett lystergivande rouge med knappt synliga skimmerpartiklar. Inget glitter med andra ord, thank you! Jag fick hem nyansen 58 Soft Coral, men finns även i 66 Bare Berry som är mer beige i tonen. 
 
52 Praline (läppenna och stift) och 68 Rum Raisin
 
SCULPTING LIPLINER, 89:- och LIP DESIRE, 139:-.
Så, så fina färger. Jag har hunnit testa läppennan lite snabbt, och jag vet inte om det beror på mängden jag applicerade eller bara formulan i sig, men den blev tyvärr ganska smulig på mig. Färgen är superfin och i början känns pennan mjuk och jämn, men så fort man gnuggar läpparna mot varandra faller det liksom isär och smular sig. Men! Jag ska definitivt ge den en  chans till, även i kombination med stiftet, innan jag ger ett slutgiltigt utlåtande.
 
Vilken produkt tycker du är finast?
 
 
 
Detta är ett pressutskick, men kom ihåg att mina inlägg alltid utgår från mina egna åsikter, oavsett om jag fått en produkt skickad till mig eller om jag har köpt den själv. Alla recensioner här på sofiamilk.se är därför helt ärliga, så du vet!
 
 
 
 
09:20 | | ⇣
Isadora, eye shadow quartet, eyeshadow, eyeshadow palette, höstkollektion, höstnaglar, isadora bohemian flair, isadora eye shadow quartet, isadora wonder nail, isadora ögonskuggspalett, lip desire, nagellack, perfect blush, wonder nail, ögonskuggspalett
Frida //

Vilka härliga färger :)
Älskar Isadora, väldigt prisvärda och ett väldigt stort plus är ju att de inte testar sina produkter på djur :)

Svar: Eller hur, håller med dig till 100%!
SOFIAMILK

Johanna //

tycker att alla var väldigt fina!

Svar: Visst är de :)
SOFIAMILK

Upp ⇡