SOFIAMILK - What's in my bag? [VIDEO]

What's in my bag? [VIDEO]


Videos //
Efter ett oplanerat blogguppehåll har jag äntligen tid till att dela med mig av en liten stop motion-video jag gjorde för ett tag sedan! Detta är ett videosamarbete med Fyndiq där du får kika i min ryggsäck, som innehåller tips om lite smarta och fina prylar som kan vara nyttiga att ha till vardags, skolan eller jobbet. 
 
 
 
13:46 | | ⇣
15", DIY video, YouTube, arne jacobsen, back to school, backpack, herschel, herschel little america 15", little america, marble laptop cover, ryggsäck, sofiamilk, stop motion, video, water bottle, what's in my backpack, what's in my bag
Lena //

Så himla fin väska!! Blev alldeles glad av videon också, glad musik! :D

Svar: Så fantastiskt roligt att höra! Tack snälla!!
SOFIAMILK

Johanna //

snygg ryggsäck!

Svar: Visst är den fin, gillar den massor!
SOFIAMILK

sandra //

Vilken rolig video! Önskar att jag hade orken att testa stop motion men jag är så klantig och råkar alltid flytta på prylarna så att det blir helt misslyckat :P

Svar: Tack Sandra! Och det är faktiskt inte så svårt som det kanske verkar, det fixar du säkert galant :)
SOFIAMILK

Malin Halvarsson //

Helt underbar video!

Svar: Tusen, tusen tack!
SOFIAMILK

Upp ⇡