SOFIAMILK - DIY // Handposter

DIY // Handposter


DIY, Interior //
Ett av mina allra tidigaste inlägg på bloggen är DETTA - ett inlägg med ett par bilder där jag har målat halva min hand mörkgrön. Två år senare hittade jag en mapp innehållande just dessa bilder, och insåg att jag fortfarande tyckte om dem i all sin enkelhet. Spola fram ett par timmar och där satt jag med en ny redigering, den här gången i svartvitt, förstorat till 61x91 som ett print redo att tryckas.
 
Temat hos Monthly Makers den här månaden är foto, och denna nyredigering som blev en poster är därför mitt bidrag. Förevigat i mobilbilder dagen till ära. Rare thing!
 
 
 
 
07:43 | | ⇣
DIY, DIY poster, DIY print, black and white, do it yourself, gör det själv, gör ett eget print, hand, hand poster, handposter, inredning, interior, plansch, poster, print, svartvitt, svartvitt print
Tess //

Så snygg! :D

Johanna //

så himla snyggt och stilrent!

Linnéa //

Vilken häftig bild! Bilden gjorde sig väldigt fint i svartvitt :)

Anki //

Himla snyggt! Kul att använda en gammal bild och göra om till något nytt så där! Ser ut att passa väldigt bra in i dagens moderna inredningsstil också :D

Julia //

Men vad snyggt!!

Alicia //

Så snyggt alltså! Tycker det blev en HELT annan feeling när bilden blev svartvit. Väldigt snyggt och känns som att den väcker frågor och tankar också.

Upp ⇡