SOFIAMILK - DIY // Hushållspappershållare

DIY // Hushållspappershållare


DIY, Interior, Renovation //
Istället för överskåp valde vi att sätta upp öppna hyllplan längs tegelväggen i vårt kök, och jag är verkligen SÅ nöjd med det beslutet. Våra hyllplan är öppna igenom, vilket både ger bra yta för disk och förvaring, men även för att kunna hänga köksredskap på krokar under. En annan grej som just nu huserar där är min egengjorda hushållspappershållare:
 
Av ett loppisfyndat skärp, fyra påsnitar och en bit rundstav knåpade jag ihop en enkel men praktisk hushållspappershållare. Jag försöker ha så få saker som möjligt på köksbänken, så att få upp hushållspappret på väggen kändes logiskt. Det enda jag funderar på att ändra är att byta ut påsnitarna till silverfärgade för att matcha hyllplanet bättre, men att hitta det verkar lättare sagt än gjort. Nåja, detta duger så länge!
 
 
 
 
21:07 | | ⇣
DIY, do it yourself, gör det själv, hushållspapper, hushållspappershållare, hållare för hushållspapper, inredning, interior, kitchen, kök, läderband, pappershållare, påsnitar, rundstav, skärp
Upp ⇡