SOFIAMILK - The Body Shop 25 days Deluxe Advent Calendar

The Body Shop 25 days Deluxe Advent Calendar


Press releases, Products //
Trots alla år som jag har handlat på The Body Shop har jag faktiskt aldrig haft någon av deras julkalendrar. Förrän nu!
 
The Body Shops kalender kommer i tre varianter och prisklasser, detta är mellanvarianten på 795:- (med ett produktvärde på 1560:- om man skulle köpa innehållet separat). Att kalendern har 25 luckor istället för 24 antar jag beror på att man firar jul på juldagen i t.ex. England. Toppen för oss nordbor som får en extra lucka efter julafton!
 
Efter jul tänkte jag, i ett separat inlägg, sammanställa vad kalendern innehöll. Vill du veta innehållet redan nu tror jag att du kan se det på produktsidan på The Body Shops hemsida, vilket jag själv har gjort allt i min makt för att undvika, haha. Vill behålla överraksningsmomentet.
 
Nu gäller det bara att hålla sig från att öppna något innan december. Och du, om du planerar att köpa någon av TBS kalendrar rekommenderar jag dig att snabba på. De brukar ta slut fort! 
 
 
 
Innehåller pressutskick.
 
 
07:30 | | ⇣
25 days deluxe, The Body Shop, advent calendar, christmas, christmas calendar, christmas present, christmas products, jul, julkalender, paketkalender
Upp ⇡