SOFIAMILK - The Body Shop Vanilla Pumpkin

The Body Shop Vanilla Pumpkin


Press releases, Products, Skincare //
I år har The Body Shop släppt en hel serie halloweenrelaterade produkter med doften Vanilla Pumpkin. Dessvärre känner jag inte av någon pumpadoft över huvud taget, för mig luktar den mandelmassa vilket tyvärr inte är en favorit hos mig. Utöver pumpa och vanilj innehåller den nämligen bl.a. tonkaböna, hasselnöt och lönnsirap. Makes more sense rent doftmässigt.
 
Även om detta inte är en favorit hos mig kan jag absolut tänka mig att många andra uppskattar den nötiga doften, allra bäst är såklart att ta sig till en butik och avgöra själv. 
 
Serien säljs i begränsad upplaga och består av body butter 185:-, handkräm 50:-, duschgel 70:- och shimmer mist 125:-.
 
 
 
Innehåller pressutskick.
 
 
14:02 | | ⇣
Pressutskick, The Body Shop, body butter, duschgel, halloween, halloween 2017, hand cream, handkräm, press release, pumpa, pumpkin, shimmer mist, shower gel, the body shop halloween, vanilla pumpkin
Upp ⇡